Zoo

Klik Gambar Untuk Zoom!

23/08/2002

ZOO.

Cerita ni takde kena-mengena dengan sesiapa walaupun aku tau ada yang perasan kot?

…………………..

A1: Pauh, ko ada nampak awek aku tak? Tadi dia merajuk terus blah!
B1: Sejak bila pulak ko ada awek ni?

B2: Okla.. macamana rupanya?

A3: Badan dia cam kerengga, rambut macam kuda, mulut cam murai.. telinga capang cam bla bla bla!!!
B4: Aku rasa dia dah balik rumahla..

B5: Jom aku hantar kau, aku rasa aku tau kat mana.
A5: Hebat la kau, tolong hantar aku ke sana…

B6: Aku pasti kat situlah rumah dia..

A7: Cis.. Hampeh punya kawan!!!
………………………………….

Moral: Tak baik cakap orang cam ni cam tu… kan dah kena!

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s